VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Tuesday 17 December 2013

Nurkilan Dalam Tandas UiTM Menarik Perhatian Aku..



Ini lah antara produk UiTM yang telah berjaya mengajar erti syukur kepada pelajarnya..

Tulisan nie di tulis dalam tandas sebuah UiTM antara yang tertua di Malaysia..

Terkejut aku tadi masuk tandas tiba2 terbaca nurkilan seorang produk keluaran UiTM nie..

Ada la yang sesetengah yang universiti buat tak kena, bertentangan dan membebankan pelajar.. Tambah2 apa bila orang politik seperti Ibrahim Ali ada di dalam organisasi UiTM..

Bebaskan budak UiTM dan U lain daripada berpikiran sempit dan jumud.

Bebaskan Universiti dari ahli politik yang rasis.. Hipokrik..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.