VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Monday 16 December 2013

Alasan Gred AAA Anak Sarjan Mejar umno Batu Kawan Lepas Dari Kena Saman Dengan Polis


Aku baca respon dari Cik Erna anak kepada sarjan mejar umno batu kawan
"actually its depend pada budi bicara..sy xkesah pun if disaman..da mmg salah sy..tp dah dilepaskan..alhamdulillah...jadi apa masalah nye ye.."
Budi bicara dengan korap tidak sama.. kalau lepaskan pesalah sebab dia anak orang UMNO.. rasanya itu tiada dalam mana-mana aplikasi undang-undang di Malaysia.. Kalau ada boleh tunjukkan saya..

Saja nk buat isu ka ni... Anak polis, ok... ayah pangkat sarjan mejar, ok.. kerja umno btu kawan??.. UMNO Batu Kawan?????.. Bukan balai polis Btu Kawan ka??

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.