VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Tuesday 17 December 2013

Alhamdulilah.. Mazidul Akmal di Beri Akal Gred AAA Untuk Berfikir dan Sedar Akan Kerajaan Telah Menekan Rakyat


Suatu ketika dulu kita hentam Mazidul kerana isu yang dia bawa dan yang dia sokong lebih kepada mengampu dan memuja pimpinan najib razak.. Tapi sekarang Alhamdulilah.. Mazidul telah tersedar dari lena.. Peka dengan permasalahan rakyat..

Manifesto BN PRU 13, pertama, menangani kos sara hidup. Aku janji ujar Najib.

Kini, kos sara hidup bertambah tinggi.

TNB merekodkan keuntungan RM1.7 BILLION untuk suku ke 3 tahun ini berbanding RM684.9 juta tahun lalu, dalam tempoh sama.

Persoalannya, mengapakah terus membebankan rakyat dengan kenaikan tarif elektrik bermula Januari 2014?

Apakah logiknya tindakan itu?

Atau maksudnya tindakan TNB tidak selaras dengan kenyataan Najib, kononya RAKYAT didahulukan?

Siapa yang rangka IPP? TNB ka Lemvuno? Sah sah la puak puak umno yang merencana semua ni.

Takut jugak aku dok puji dia melambung sekali dia macai balik habis aku kena hentam.. Tapi tak pa jangan risau aku cuma sokong apa yang dia bawa untuk kebaikan rakyat saja.. Kalau dia bawa isu yang merapu-merapu aku hentam balik.. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.