VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Monday 3 June 2019

Sumbangan Khas Aidilfitri Kepada Penduduk Sik


Seperti biasa setiap tahun, 10 buah rumah keluarga paling daif akan terpilih oleh kami dari 300 penerima untuk memberikan sumbangan raya ...

10 keluarga yg terpilih ini akan diberikan sumbangan tanpa pengetahuan disaat mereka sedang tidur atau secara tiba tanpa pengetahuan jiran tetangga...selalunya yg dipilih adalah dari golongan daif yg bukan jenis berminta2 seperti mana yg telah ditetapkan oleh ajaran islam dimana " Hulurkanlah bantuan kpd golongan dari mereka yg bukan yg jenis berminta2 "..

Tahun lepas , pihak kami telah menyumbang kpd 10 buah keluarga yg paling daif di Sik dengan jumlah RM500 untuk sebuah keluarga....tahun ini terpaksa kami kurangkan oleh kerana kutipan dana berkurangan...

Terima kasih kepada semua penyumbang, semoga anda yg menyumbang tahu kemana saluran yg betul untuk diberikan kepada golongan yg berhak..

Jangan menangis apabila kami uploadkan video2 setelah abis program..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.