VOTE ONLINE PASCA PRU13:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Google+ Followers

Blogger Kool

Thursday, 17 November 2016

Provokasi Baju Merah, Peserta BERSIH 5 Tidak Cukup Bas



BERSIH 5 : P. PINANG TAK CUKUP BAS

Kehadiran Bersih 5 dijangka mengatasi Bersih 4. Ini berdasarkan beberapa petunjuk, antaranya beberapa cabang PKR P.Pinang terpaksa bergelut mendapatkan bas-bas tambahan di saat-saat akhir.

Ini berikutan sambutan luar biasa, daripada peserta yang baru mendaftar. Difahamkan terdapat peserta yang tidak pernah menyertai demo Bersih akan turut serta kali ini, gara-gara provokasi berlebihan daripada geng Merah.

Wednesday, 16 November 2016

Otai KeAdilan Tidak Berpuas Hati Dengan Adam Rosly



Luahan Jamil Bin Ismail (tanpa edit)

Aku berjuang dalam Pkr dari PKR atau PKN belom tubuh lagi. bermula dgn ngo ADIL kemudian gerakan reformasi, lepas tu penubuhan PKN lepas tu bergabung jadi PKR , Ke seluruh negara bersama anuar tahir menubuhkan bahagian, cabang , ranting, berceramah , menerang sana sini , semua duit sendiri. tiada peruntukan , termasuk anuar tahir.

Tetapi bila dah kuat banyak muka muka baru tiba tiba duduk atas , bangsat bangsat umno yg keluar di ambil di angkat jadi pemimpin, budak budak hingusan di lantik kerana orantg lama tidak pandai mengampu dna menjilat . tapi dah 18 tahun berjuang bersama PKR habok pun tiada , kosong , tak pernah parti , pimpinan cuba menolong .walaupun yg aku nak buat bukan untuk diri aku. tetapi demi haiwan. tak perlu cakap berjuang kena ikhlas. BAPAK KAU kami dah habis kosong tak ikhlas lagi. budaya mengampu dan menjilat tetap ada dalam PKR. Kritik je terus di ketepikan.

Taw taw budak hingusan baru masok jadi pimpinan bawahan dah kaya raya. bila tanya alasan sama mcm umno mak bapak kaya. habis kalau kaya yg ko dulu duduk rumah PPR apesal , pimpinan PKR dah setaraf UMNO.!!!!!

Monday, 14 November 2016

NGO Guna Nama ALLAH Untuk Perangi Kumpulan Baju Kuning (BERSIH 5)



Dipetik dari group whatsapp PLG BERSATU.. Katanya Ayah Boss aka Brader Gun yang perintah untuk semua anak bai'ah dia agar turun support baju merah pada 19 November ni nanti.

Kahkahkah.. Jujur Admin cakap ni, kepada semua yang pernah berbai'ah, janganlah korang takut. Sumpah taat setia kau dulu tu dah terbatal dah pun. Sebab Ayahanda kau tu sendiri tak menepati ciri ciri seorang khalifah yang benar benar perjuangkan Islam. Depa ni perjuangkan duit!

Dalam hal ni korang tak wajib pun patuh perintah dia. Silap silap dia lah manusia yang patut kita perangi !!

- Joe Kacak (PMO)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.