VOTE ONLINE PASCA PRU13:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Google+ Followers

Blogger Kool

Friday, 11 March 2016

Meletakkan Mahathir Di Depan Untuk Mendepani Umno dan BN Satu Kesilapan, Anak Muda Mahasiswa Umum Gerakan Tanpa Kompromi


Kenyataan Media
11 Mac 2016

Meletakkan Mahathir Di Depan Untuk Mendepani Umno dan BN Satu Kesilapan, Anak Muda Mahasiswa Umum Gerakan Tanpa Kompromi

Dalam kecelaruan politik negara seperti yang berlaku hari ini, ketika regim pemerintah kuku besi terus kekal berkuasa dan mengukuh kedudukan, ketika ada pihak yang tergamak bersekongkol dengan perosak yang bertanggungjawab di atas kerosakkan sistem negara dan pembodohan bangsa, dan ketika satu lagi pihak yang berdolak dalik dan berpusing-pusing atas nama agama, rakyat terus dihimpit ke lantai paling bawah dengan kegawatan ekonomi dan sosial yang menjejaskan kehidupan.

Di atas rasa tanggungjawab, Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) dengan segala kemampuan akan muncul bersama sebuah gerakan anak muda dan mahasiswa yang bakal dibentuk bagi menolak politik oportunis seterusnya membuka jalan tanpa kompromi menyelamatkan tanahair. 

Secara jelas ingin dinyatakan, kami juga yang terdiri dari kumpulan anak-anak muda dan mahasiswa walaupun tanpa dana besar dan nama besar kini memulakan inisiatif bagi mengumpulkan rakyat ke arah menyedarkan semua termasuk ahli-ahli politik agar celik dari pembohongan dan kemunafikan Dr Mahathir dan kuncunya. 

Mendampingi Dr Mahathir untuk menumbangkan Umno yang dilahirkan oleh Dr Mahathir sendiri adalah umpama satu fantasi. Ia jelas skrip yang sama seperti ketika Abdullah Badawi digulingkan, Mahahtir kembali kepada Umno dan rakyat akhirnya meratapi sengsara lebih besar apabila Perdana Menteri pilihan Mahathir membawa lebih banyak bencana kerosakan kepada negara.

Mahathir tidak layak diberikan lagi peluang setelah 22 tahun pemerintahan kuku besi yang menyaksikan rasuah menjadi budaya, setelah dua kali memilih Perdana Menteri yang gagal dan tarmasuk yang kini membawa ke arah negara gagal (failed state). Seharusnya jika ada deklarasi rakyat yang digarap, ia tidak patut dari Mahathir dan kuncunya. Ia harus dari rakyat yang sebenar.

Meletakkan Mahathir di depan untuk mendepani Umno dan BN adalah satu kesilapan. Jangan ditipu lagi. Maka 9 organisasi massa terdiri dari gerakan mahasiswa dan anak muda menganjurkan :

Malam Penyataan Sikap Rakyat
12 Mac (Sabtu)
8 malam
Dewan Himpunan Cina Selangor, K.Lumpur (KLSCAH) - berdekatan stesen monorail Stadium Merdeka.

Malam tersebut menampilkan permimpin perbagai organisasi sama ada dari parti politik dan NGO juga yang berbezanya ia akan menampilkan pengucap awam yang terdiri dari rakyat biasa seperti pekerja kilang, pelajar, suri rumah, peniaga kecil, pemandu teksi dan ramai lagi yang akan tampil menyatakan sikap dan pandangan mereka. Ini pentas rakyat.

SAMM juga mohon jasa baik dan bantuan semua bantu hebahan dan jemput hadir.

Edy Noor Reduan

Pengarah Propaganda SAMM

Juga selaku antara jurucakap kumpulan ini yang akan diumumkan pada majlis itu nanti.

posted from Bloggeroid

Tuesday, 8 March 2016

Perasmian UTC Johor Oleh Najib Hambar dan Tiada Sambutan


Gambar ketika Najib sedang berucap merasmikan UTC Johor kelmarin.

Ramainya halimunan !!!

Tahniah Bangsa Johor yang menghantar ramai halimunan ke program Najib.

Ini petanda Umno bakal dikuburkan di PRU14 nanti...

posted from Bloggeroid

Monday, 7 March 2016

Anak Zahid Hamidi Mahu Menyaman Penganjur Debat


Kenapa Datuk Ikon Belia tak muncul2 ??? atau masih sibuk berkawat lagi dan sibuk berselfie2..

Tak pernah beri persetujuan nak berdebat.. atau takut nak berdebat secara live.. Biasala anak VVIP-umno hanya berani berlagak berkokok di media semata-mata...

Hari apa anak Zahid nak saman ni..?? Hari Selasa dah full booking ngan Najib tau..

posted from Bloggeroid

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.