VOTE ONLINE PASCA PRU13:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Google+ Followers

Blogger Kool

Tuesday, 15 January 2013

Monday, 14 January 2013

Sharifah Zohra Jabeen sila minta maaf kepada mahasiswa.. (video)

Hangpa dah tengok belom adegan LEMBU BETINA yang BODOH-BODOH kan pelajar U?

Rupa2nya begini yg mereka ajar student-student melayu kat U ya? hamjadah btol!! kalu aku ada kat situ sah-sah seguni gua tengking dia TAUBAT tak bodoh jadi lembu lagi.. 
Nah sesapa yg rasa nak PUIII!!! satu kali kat inbox dia.. silakan... FB Sharifah Zohra Jabeen

Untuk di renungai cai2 Umno...


Untuk renungai cai2 Umno.. "kenapa rakyat bertindak begini..cuba cari jawapannya dengan jujur.. subhanallah"

Sunday, 13 January 2013

Himpunan Kebangkitan Beras Sekampit Najib Rosmah Dah Macam...

King Jason Aku Rembat Gambaq Hang


Aku tengok gambar himpunan kebangkitan beras sekampit najib rosmah...orang ramai menyerbu lori yang agih beras.., teringat aku pada gambar gambar rakyat miskin di Eutopia yang kebuluran. Tiap kali misi bantuan makanan sampai, begitulah suasananya..macam kat Semenyih tu. mereka serbu lori yang agih bantuan beras kerana mereka tu miskin, tak ubah macam penduduk di Eutopia atau pelarian Rohingya.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.