VOTE ONLINE PASCA PRU13:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Google+ Followers

Blogger Kool

Monday, 14 January 2013

Sharifah Zohra Jabeen sila minta maaf kepada mahasiswa.. (video)

Hangpa dah tengok belom adegan LEMBU BETINA yang BODOH-BODOH kan pelajar U?

Rupa2nya begini yg mereka ajar student-student melayu kat U ya? hamjadah btol!! kalu aku ada kat situ sah-sah seguni gua tengking dia TAUBAT tak bodoh jadi lembu lagi.. 
Nah sesapa yg rasa nak PUIII!!! satu kali kat inbox dia.. silakan... FB Sharifah Zohra Jabeen



Pengerusi bersama Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih 2.0) Datuk S Ambiga dituduh sebagai seorang anarkis dalam satu forum di Universiti Utara Malaysia (UUM), Sintok, Kedah semalam.

Anarki bermaksud keadaan yang tidak berasaskan undang-undang dan kucar-kacir.

“Ambiga Sreenevasan yang hebat ialah pencetus anarki di Malaysia,” kata Pengerusi Suara Wanita 1Malaysia (SW1M) Sharifah Zohra  Jabeen Syed Shah Miskin.

Beliau berkata demikian dalam satu sesi forum bertajuk, ‘Seiringkah Mahasiswa dan Siswi Dengan Politik?”, anjuran Dewan Penginapan Pelajar (DPP) Proton, UUM dan Suara Wanita 1Malaysia. Ahli panel termasuk Pengetua DPP Proton Mazli Mutazam.. FMT

Presiden Suara Wanita 1Malaysia memperbodohkan mahasiswa. Listen, lis...
kehkehkeh.. Aku respect sama itu perempuan,berdiri teguh, tersenyum tanpa rasa takut berdepan dengan macai-macai n lembu-lembu sekeliling mereka.. ada sesetengah pelajar bersuka ria bertepuk tangan tapi haram satu apa pon depa tak paham.. ingat jika PR memerintah itu semua akan berlaku dan aku harap student India tu akan tersenyum sinis pd moderator tu kelak.. jangan bangkang bila people tak abis bersuara.. ni forum ke apa? orang belum habis cakap mic da kena tarik???


Soalan yang ditanya kerana mencintai malaysia adakah sanggup kita dengar jawapan supaya dia keluar dari malaysia. keep share full support for our friends. ayuh buktikan suara kita suara keramat!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.