VOTE ONLINE PASCA PRU13:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Google+ Followers

Blogger Kool

Friday, 11 July 2014

4000 Bilah Parang Terbang Ke Gaza Selapas Solat Subuh


Bismillah,dengan nama Allah yg maha pengasih lagi maha penyayang.kami selaku pengamal ilmu kerohanian berjanji kepada ummah dan melayu, selepas solat subuh nanti , kami akan mula menghantar 4000 bilah parang terbang ke gaza . Demikian kami mahu bermohon pada kalian , berdoalah , supaya semuanya berterbangan dengan lancar, dan parang tersebut tidak tersangkut dimana-mana leher anak gaza . amin

Aku tak tau nak percaya atau tak..tidak menolak Kuasa Allah.. TAPI.. Nabi muhammad yang pangkatnya Rasul pon pergi berjihad dgn tubuh badan sendiri di medan.. Ni kita yang tak da apa nih just hantar parang terbang saja?

Hurm...manusia zaman sekarang pelik-pelik banyak..

14 comments:

  1. parangku kontot11 July 2014 at 17:20

    hahhahahhahahhahaha memang pelikkkkk oh melayuuu ku.....Israel guna peluru depa guna parang ada akai kaaaa................

    ReplyDelete
  2. Ni mesti geng keris kontot a.k.a keris telanjang...

    ReplyDelete
  3. Ha ha ..antar mai kg aku dulu ..sepuloh bilah jadi la . Nk tengok ..klu betol baru aku bg dana tambah sepuloh ribu bilah . ..kah kah

    ReplyDelete
  4. Kalau ilmu islam yg benar sukar nak percaya. Tapi kalau berkawan dgn syaitan bolehlah. Spt kata admin kalu betul ilmu ni baik Nabi kita dah gunakan dulu. Buat apa susah2 sampai jatuh lubang dan gali parit.

    ReplyDelete
  5. ummah n Melayu sdah lah amngok

    ReplyDelete
  6. Apa lah korang asyik nak jatuhkan org je....tidak mustahil bg Allah...ingat ssuatu itu tidk akan terjadi tanpa kuasa Allah..kun fa ya kun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allah itu lebih mengetahui dari kita....jgn lah jadi manusia yg bodoh.....Kitw tdak ada zaman nabi kita.....kita doa kan saje utk mereka..insyaallah dgn izin Allah akan terjadi..

      Delete
  7. Syirik meminta bantuan daripada jin

    ReplyDelete
  8. Jangan kita mempersendakan Angkatan Tentera Imam Mahadi. Cuma yang pelik nya suku kaum di atas ini riak memberi tahu kepada umum yg mereka nak hantar Parang Terbang ke Israel......Kalau betul yg berteriak in betul2 ada ulmu ini mereka akan hantar dgn senyap2 sahaja.

    ReplyDelete
  9. Elok antar kt lim guan eng pastu konco2 dap yg kutuk islam, bg terbang kt ambiga geng bersih..persatuan peguam pukimak last sekali bg kt setan yg nk wujudkan islam liberal...

    ReplyDelete
  10. berita terpanas 40000 tentera Israel sedang menunggu parang berterbangan yg dihantar dari Malaysia utk menyembelih umat islam dipalestin..hahahahhaa poyo jerrrrrrr genggg nieeeee

    ReplyDelete
  11. Aamiin... Lebih baik berikhtiar dari berpeluk tubuh dan sekadar menyindir saja... buang lerr perangai huduh melayu lama tu...

    ReplyDelete
  12. X der pun bbc cnn aljazeera lapor parang terbang melintasi gaza ke israel...kencing kuat sungguh puak2 ni. Da la bln pose plak...mcm gampang...brigade alqassam bertungkus lumus perang...yg puak2 ni dok bertungkus lumus buat benda mengarut.perangai sama mcm nujum buah kelapa....gaya je lebih cri publisiti

    ReplyDelete
  13. Nanti penerbangan tamat di lautan hindi.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.