VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Friday 12 July 2019

LEMAN RAJA LAWAK BAKAL JUTAWAN MENJELANG 2020


Pulau Pinang - Nama leman raja lawak tidak asing lagi ditanah air atau nama sebenarnya Sulaiman Ibrahim yang berasal dari Negeri Kedah .

Insan ini pernah menggegarkan isu isu tempatan dalam Negara pada suatu masa dulu dan kini beralih arah kepada dunia perniagaan .Beliau jatuh bangun dalam perniagaan dan sentiasa cuba bangun dari kegagalan. 

Beliau juga membuka 'production House' bersama rakannya dan kini masih beroperasi di Puchong Permai bagi mengeluarkan drama dan akan datang mengeluarkan filem.

Menyedari perniagaan produksi agak lembab untuk mendapat pulangan, keuntungan dan lambat menjana kewangan ,beliau berusaha mencari peluang baru dalam membina karier perniagaan kosmetik ala moden.

Berbekalkan ilmu pengetahuan ramuan tradisional arwah ayahnya, beliau kini mencari peluang dengan mengeluarkan produk terbaru yang dimodenkan dan bakal dilancarkan pada penghujung oktober ini. 

Usahanya membuahkan hasil apabila , sebuah syarikat daripada jepun dan taiwan berminat untuk memborong produknya sebanyak 300,000 unit bagi mengembangkan pasaran disana, walaupon produk beliau masih lagi dalam proses pengeluaran. Perjanjian perniagaan dan kerjasama antara kedua2 syarikat akan ditandangi bersama pada pertengahan bulan Ogos ini 

Produk kegunaan khusus untuk lelaki yang dikeluarkan dengan berbentuk gel dan cream telah menarik minat ahli perniagaan jepun dan taiwan dan akan dijual keseluruh negara bermula awal bulan November 2019.

Penulis mengucapkan tahniah pada sdr leman kerana berani , tabah dan sabar dalam mengharungi liku liku kehidupan yang mencabar .Walaupon berhadapan dengan masalah modal,ekonomi dan kemelut hutang , beliau cuba untuk bangun membina kejayaan hidupnya.Semoga kejayaan beliau selepas ini melahirkan lagi jutawan menjelang 2020.

17 comments:

  1. You dont need to fail your Business assignments when you can get Business Essay Writing Services as well as get connected with Affordable Writing Services Online and get your assignment done on time.

    ReplyDelete
  2. This message is given attention to everyone in Malaysia, this is about YIP KUM FOOK lying and cheating people's money and so on.

    YIP KUM FOOK is a lawyer and president of a Buddhist association in SAMNAK SAMBODHI, Kepong...also why he doesn't embarrass Buddhists, Buddhism is the highest quality and better teaching in the world.

    But he doesn't know, now is the age of social media technology in this world, if he is a lawyer and has to understand what the law is because the law subject is very high, then he has to study hard, take a course for more than 6 years.

    in the future, he will kill himself because he thinks about the mistakes in what he made in the past, something like he cannot be his own problem, that following Doctor’s philosophy says, it is a mental problem, then he has no place to live in this world.

    If it's true that a lawyer doesn't dare to do such a bad thing, is he not afraid of the public or committing a sin?

    Hope everyone reads this message to the end, maybe everyone can really know about YIP KUM FOOK or the lawyer in Kepong, Kuala Lumpur, Malaysia.

    By Danny Lim, Taman Ehsan, Kepong

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.