VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Friday 20 December 2013

Jangan Terkejut Sebenarnya UMNO Sama Teruk Dengan Syiah


Pada bulan tiga tahun lepas kecoh apabila AYAT AL-QURAN PUN DI 1 MALAYSIA KAN | Tak dapat dipastikan apa tujuan dan motif memaparkan ayat Al-Quran yang turut disertakan sekali dengan logo 1 Malaysia. Huruf Alif dalam Ayat Al-Quran diubah bagi mengantikan Logo 1Malaysia dan tertera pada halaman Surah Al Mulk.


Ayat Al-Quran ini telah dikesan berada di sebuah surau Al-Badar yang terletak di kawasan Lembah Pantai.Siapa duduk di Lembah Pantai, Sila Komfirmkan.

Aku tak tahu apa hukumnya, terserah kepada golongan ahli agama untuk menjawab mengenai isu ini. Namun, berikut jawapan Ustaz Azhar Idrus mengenai isu ini yang telah di utarakan oleh seorang hamba Allah.

Dan satu lagi kempen Selamatkan Kalimah ALLAH turut terdapat lambang satu malaysia.. Adakah mereka nie tidak pernah merujuk dengan mana-mana alim ulama yang ada dalam umno.. Atau yang ada dalam umno cuma wayang dan gagal berfungsi dengan lantang.. 

Kegilaaan apakah dengan lambang satu malaysia nie.. 

Sama teruk atau lebih teruk umno kalau nak di bandingkan dengan syiah? 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.