VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Wednesday 18 December 2013

Cadangan Wujudkan Jabatan Facebook Negara Shabery Cheek Jadi Perbualan Hangat Warga Facebook.. Maka Rompakan Melalui Media Sosial Akan Bermula

Tak sudah-sudah dengan cadang yang dilemparkan oleh menteri-menteri sebelum nie.. Kini shabery cheek tampil sekali lagi dengan cadangan mewujudkan Jabatan Facebook Negara (JFN) selepas memberi alasan khemah tidak sesuai untuk mangsa banjir..

Perlu ka adakan Jabatan Facebook Negara nie?
Untuk apa.. Dari Azman dia ada menyebut untuk mengenakan bayaran.. Senang-senang saja hangpa nak buat duit dengan rakyat..

Sedangkan orang yang cipta Facebook pon tidak mengenakan bayaran kepada pengguna account facebook.. Sudah lah rakyat di tindas di himpit dengan segala kenaikan harga barangan dan perkhidmatan.. Sekarang mahu menanggung beban nie pulak.. Sudah-sudah la menjadi menteri kalau sekadar memberi idea yang menyusahkan kan lagi kehidupan rakyat.. 

Percayalah kita.. dengan cadangan low class yang tiada gred nie.. aku percaya ada juga macai yang akan menyokong tindakkan dan cadangan Shebery nie.. Kerana meraka hanya tahu menjilat saja.. 

Untuk menguatkan lagi daya ingatan kita aku serta kan bersama antara alasan dan cadangan menteri yang mungkin bagi aku tiada class langsung..

Dari kepala sampai ke ekor semuanya dengan idea busuk.. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.