VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Tuesday 17 December 2013

Terbaru.. Kemarahan Rakyat Kepada P1 Membuak-buak Kali Ini Kereta Serang Kedai.. Habis Hancur Kedai


Sudah menjadi pengetahuan umum heboh di laman sosial apabila banyak luahan tidak berpuas hati pengguna P1 Wimax yang mengatakan ketidakpuasan hati mereka terhadap perkhidmatan internet P1 Wimax yang dikatakan sering menipu pelanggan. Ramai pengguna yang dikatakan tertipu dengan “janji manis” yang disebut oleh jurujual mereka.


Salah satu kemuncak rasa tidak puas hati ini apabila salah seorang pelanggan telah mengamuk di kaunter P1 Wimax di Selayang Mall baru-baru ini.

Sekarang kemarahan rakyat terhadap P1 Wimax telah membuak-buak mengakibatkan sebuah sebuah lagi outlet P1 di sebuah lokasi area Damansara telah hancur dilanggar oleh sebuah kenderaan pengguna yang marahkan dengan permainan tipu daya... Ayuh sebarkan gambar ini biar Bigboss keparat P1 tahu betapa marahnya rakyat terhadap company anda!! Jangan tipu rakyat, kemarahan kami ada batasnya!!!

Pihak SKMM perlu masuk campur dan ambil tindakan sewajarnya jika apa yang diluahkan ini benar.

Untuk rakyat yang rasa tidak puas hati cara begini bukanlah diizinkan oleh undang-undang.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.