VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Thursday 12 December 2013

Saifuddin Abdullah Dalam Twitternya Turut Kagum Dengan Khomeini, Lagu Mana KDN?


Tapi tak apa.. kalau nak tangkap Mat Sabu sebab dikatakan beliau pengikut Syiah kerana beliau kagum dengan perjuangan Khomeini.. jangan lupa tangkap juga Ibrahim Ali dan Saifuddin Abdullah ni..


Presiden Perkasa Datuk Ibrahim Ali, antara yang terawal bertemu dengan Imam Khomeini di Paris sebelum berlakunya Revolusi Islam Iran kata  Amin Iskandar.

Untuk pengetahuan KDN sebelum revolusi Syria majoriti ummat Islam mengagumi Khomeni termasuklah Dr Mahathir dan kita masih ingat Dr Mahathir pernah membuat forum bersama Ulama Syiah Iran dan adakah Mahathir itu juga pengikut Syiah..

Dan Malaysia masih lagi menjalinkan kerjasama dengan Iran dan menubuhkan kedutaan di Iran, dan adakah kerajaan Malaysia juga menyokong Iran dan Syiah?

Adakah dasar pandang ke timur dengan memandang pembangunan Jepun, adakah kita menganut fahaman Jepun dengan menyembah Matahari?

Adakah kita mengagumi ketabahan Nelson Mandela dikira sebagai Kafir kerana beliau merupakan seorang Kristian?

Teringat kata-kata Ulamak... Kebaikan Islam itu ada di mana-mana, jikalau kamu berjumpa di mana-mana kamu ambil lah kerana ia adalah kepunyaan Islam yang telah tercicir..wallahualam

Jika benar ingin membasmi Syiah, lakukan sahaja tangkapan dan tidak perlu berdolak-dalik




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.