VOTE ONLINE PASCA PRU13:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Google+ Followers

Blogger Kool

Wednesday, 11 December 2013

Bukti Yb Fuziah Turun Membantu Tanpa Mengira Warna Dan Parti



Pusat pemindahan Kg Semangat. 

Bantailah akok weh.. Biorlah aok pakai baju janji dicapati pun. Kitorang tetap sudi turun lawat dan sampaikan bantuan mana yang termampu.

Barangan kami takde label sticker pun weh. Tapi orang kampung ni demand weh. Mintak kain batik, susu manis, susu org tua paling tak tahan nak mintak belanja pizza. Peh!

Kat sini la semalam ada pakcik dok sembang lebat. Ada ke patut dia kata MP tu pemerintah kena bagi bantuan rakyat. Gua tanya apa maksud wakil rakyat dan apa maksud kerajaan... Itu pun tak reti nak jawab lagi mau troll orang pr..

Barangan bantuan di pusat pemindahan dah overload. Penderma sila hantar direct pada mangsa. Berjalanlah turun padang cari rumah orang susah. Boleh tolong bersih rumah diorang sekali...

Adios.

Dalam pada masa yang sama.. Mangsa dari Parlimen Pekan, Kawasan najib razak di bantu team Yb Fuziah


Serang Pekan!!!

Sorry gua tak sempat update. Line maxis mcm cilakak. Lagi satu pagi tadi gua baru nak cuci rumah sendiri. Sorang2 je beb buat.

So petang tadi team Kuantan bergerak ke pusat pindahan mangsa banjir di Kg Semangat dan Ubai. Sesudah itu kami terus bergerak menghulurkan bantuan ke Paloh Hinai PEKAN.

Parlimen najib razak. Rata2 turut tenggelam. Mangsa di sini enggan tinggalkan rumah kerana sering berlaku kecurian. Banjir di sini telah pun berlanjutan selama 7 hari sejak dari pau umno lagi. Tapi untunglah dapat ketua bahagian pm malaysia. Rumah mangsa semua kondo dan tidak terjejas banjir. Sebab itu juga najib dengan senang hati takyah peduli.

Petang tadi najib masuk ke sg isap dalam parlimen Kuantan. Tapi najib di sini kami dah setel. Awat hang tak mai melawat Paloh Hinai lagi?

Kamu atau kami. Sepatutnya rakyat didahulukan. Bukan dibaulukan atau dipaukan...

Catatan Pablo Aimar.

Tahniah brader... Paloh hinai tu memang kawasan karat... Tak boleh nak cuci dah... Totok pekat umno..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.