VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Wednesday 11 December 2013

Kempen Pray4Kuantan Sudah Sampai ke Abu Dhabi, Dubai, Sharjah dan Al-ain



Salam & selamat pagi dunia. Walau kelibat sang mentari masih bersembunyi di balik gumpal-gumpal awan mendung. Insan terus menongkah hidup. Kami masih menongkah arus banjir...

Alhamdulillah banjir kian surut di sebelah barat bandar kuantan tetapi di bahagian selatan, air banjir semakin naik berikutan arus airnya terkesan dari arus sungai pahang. Mangsa diminta berjaga-jaga menantikan air banjir dari hulu turun ke kuala sungai di pekan.

Hari ini ada 5 hilux barangan dan volunteers dari persatuan alumni university of texas berpusat di kl deal untuk turun ke kuantan. Gua juga dihubungi oleh orang dubai yang sedang lancar campaign pray 4 kuantan di UAE di 4 buah negeri... Abu dhabi. Dubai. Sharjah dan Al-ain.

Bertali arus panggilan dan banyak yang gua tak dapat jawab kerana talian telepong yang teruk. Hari ini seramai 2000 sukarelawan dari UMPhg akan turun padang membantu...

Terima kasih semua. 

Pray4god.

Catatan Pablo Aimar -10/12/13

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.