VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Wednesday 11 December 2013

Mujahid Yusof Rawa Ketuai Sukarelawan Pulau Pinang ke Kuantan



Ahli Lembaga Pengarah Yayasan Islam Pulau Pinang, Datuk Dr. Mujahid Yusof Rawa mengetuai lebih 50 konvoi sukarelawan Pulau Pinang bagi membantu mangsa banjir di Kuantan, Pahang selama dua hari bermula esok.

Mujahid yang juga bekas Ahli Lembaga Pengarah Zakat Pulau Pinang (ZPP) dilaporkan membawa 1,000 kelengkapan pelbagai jenis untuk mangsa banjir bernilai lebih RM10,000, dari peruntukan dana zakat.

Difahamkan, jurucakap, Zolkifly Md. Lazim memberitahu, lebih 30 konvoi motosikal berkuasa tinggi mewakili  Inteam Bikers, ARC Utara Semenanjung Malaysia, PenangInsight.com dan Kelab Rekreasi Batu Kawan turut menyertai pasukan bantuan kemanusiaan itu.



Dalam  perkembangan berkaitan, Zolkifly yang juga anggota MMK Penerangan Kerajaan Negeri Pulau Pinang berkata, beliau menyempurna majlis pelepasan pasukan sukarelawan serupa peringkat DUN Baya Lepas, semalam.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.