VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Friday 6 December 2013

Shahrizat Tanya Mana Fauziah Ketika Kuantan Banjir


SHAHRIZAT MENYALAK TANYA KEMANA PERGINYA YB FUZIAH SALLEH AHLI PARLIMEN KUANTAN KETIKA BANDAR KUANTAN DI LANDA BANJIR ... INI JAWAPANNYA DENGAN GAMBAR-GAMBAR SEKALI.


Sebentar tadi Ketua Wanita UMNO Malaysia dalam satu sidang media di PWTC telah terjerit terlolong membuat tuduhan dan fitnah kononnya Ahli Parlimen Kuantan, YB Fuziah Salleh tiada di Kuantan ketika bandar itu di landa bencana banjir terburuk.

Dalam keadaan Shahrizat meroyan sempat juga menggelar para facebookers dan blogger pro Pakatan rakyat sebagai bangsat.


Lepas itu dia mengamuk dengan meninggikan suara terus berkata:
"Wanita Umno ingin bertanya mana ahli Parlimen Kuantan ketika kawasan itu dilanda banjir," tegas Shahrizat, yang juga penasihat hal ehwal wanita, merujuk kepada wakil rakyat kawasan berkenaan, Fuziah Salleh.

Untuk makluman combi Ijat... YB Fuziah Salleh berada di Kuantan ketika diberitahu keadaan Kuantan di landa banjir .. selepas mengusulkan di parlimen agar Kuantan di istiharkan darurat yang mana Wakil Rakyat Kinabatangan berlagak macam kebinatangan itu ganggu usulnya .. YB Fuziah Salleh terus bergegas pulang ke Kuantan untuk meninjau, membantu dan menyelamat.

Kalau Combi Mak Cik Ijat tidak percaya maka di muat naikkan beberapa gambar YB Fuziah Salleh dilokasi banjir termasuk di Pusat Pemindahan Banjir.

Yang jelas ialah tiada nampak kelibat dan batang hidung Ketua Wanita UMNO Malaysia termasuk Naib Ketuannya dan barisan Exco serta semua kepimpinan tertinggi Puteri UMNO Malaysia .. Itu jelas tidak nampak.

Lain kali Mak Cik Combi Ijat kena tanya .. Kemana perginya Ketua Wanita UMNO Malaysia dan keseluruhan barisan exconya ketika Kuantan di landa banjir. 


1 comment:

  1. macam mana shahrizat nk tau, dia cuma tengok berita saluran kerajaan aje. berita seperti di atas tidak akan disiarkan di tv

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.