VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Friday 6 December 2013

Shahrizat: Pembohongan Dan Bangsat


Saya nak tanya mana dia pembangkang? Dari apa yang saya dengar ahli parlimen Kuantan, Fuziah (Saleh) sibuk di Parlimen dan tidak kelihatan di mana-mana kawasan bencana.



Akidah Kak Jat Sudah Terpesong

Apa dia (pembangkang) buat kepada mangsa dan pengundi mereka di Kuantan dan Indera Mahkota hari ini?

Jika tidak kerana perdana menteri, ADUN, menteri besar BN tidak ada, hanyutlah semua pengundi mereka di sana," kata beliau.





Aku rasa Shahrizat dah naik tocang ni...Dia rasa dia pemimpin wanita yang mendapat sokongan rakyat... sedangkan haikikatnya di ditolak oleh rakyat..!! Dimana harga diri bila tidak tahu kegiatan suami yang bermukahan dengan wang rakyat.. Beli kondo dan banglo mewah..?? Rakyat tahu siapa yang BANGSAT sebenarnya.... Tak perlu nak bodek najib yang lantik hang dijawatan bertaraf menteri..... Sebab rakyat dah teramat benci melihat kecurangan dan kesundalan hang wahai shahrizat... -Raja Mohd Shahrim ·

1 comment:

  1. Ko mmg bangang r bongok....wt pe nk bangga mcm ko....org mcm ko je bangga bodo

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.