VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Friday 22 November 2013

Kenapa warga asing ni suka sangat pakai baju BN PRU 13?



Hampir setiap hari ada sahaja sahabat kita kirim ke facebook, foto bangla, nepal, indon, Myanmar pakai T-Shirt BN (undilah BN)

Kenapa warga asing ni suka sangat pakai baju BN?



Depa memang suka BN ka?


Dakwa jumpa ramai warga asing ada IC biru... 

Lokasi: Jalan Ampang
Individu: Buruh binaan dari Bangladesh 


Gambar ini diambil oleh sahabat kita yang baru pulang bercuti di Medan. Tak sangka ye, Barisan Nasional sudah ada cawangan di Indonesia 


Santai - Salah seorang sahabat mendakwa bahawa sekarang ini beliau berada di Indonesia dan gambar ini diambil di sana...

Banyak lagi la kalau nak boh dalam nie.. Tapi aku ada jumpa satu video yang menunjukan kepada kita kerja jahat masa PRU13.. Boleh la hangpa tunjukan kat kawan-kawan.. 

Video yang aku maksudkan kat sini: Awang "import" turun dari kapal terbang

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.