VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Wednesday 20 November 2013

STAR MB: Sistem Talian Aduan Rakyat Machang Bubok



Selamat Datang

Selamat Datang ke Portal STAR MB yang dikelolakan oleh Bahagian Aduan Rakyat Machang Bubok. Portal ini berfungsi untuk menerima pelbagai jenis maklumbalas dalam bentuk aduan, cadangan, pujian, pertanyaan dan teguran. STAR MB membolehkan pengurusan dan pengumpulan maklumbalas rakyat di Machang Bubok diuruskan secara elektronik sepenuhnya.

DASAR KUALITI
Kami adalah komited dalam perkhidmatan dan layanan yang berkualiti dan berdedikasi dalam pemyelesaian kes-kes aduan yang membawa hasil yang adil dan saksama.

VISI
Menjadi sebuah pusat pengurusan aduan rakyat Machang Bubok yang terunggul serta menyumbang ke arah mengujudkan Wakil Rakyat yang cekap dan cemerlang.

MISI
Berkhidmat kepada masyarakat dalam menyelesaikan aduan mengenai ketidak cekapan dan penyelewenggan dalam Perkhidmatan secara adil dan berkesan serta menyumbang ke arah mempertingkatkan kualiti Wakil Rakyat.

Iltizam kami ialah untuk:
Menjadikan Bahagian Aduan Rakyat sebagai bahagian yang terbaik bagi selaras dengan visi dan misi kerajaan negeri dalam memenuhi kehendak rakyat.

Pejabat
Pusat Khidmat Masyarakat ADUN Machang Bubuk 
No 41, Tingkat 1 Jalan Perniagaan, 
Pusat Perniagaan Alma 14000 Bukit Mertajam,
Pulau Pinang.

Aduan rakyat ONLINE untuk Dun Machang Bubok boleh disalurkan di sini

Aduan seperti:
1. Penang Free WiFi area Masjid Machang Bubok gagal berfungsi
2. Banjir sering berlaku di sebabkan sungai gagal menampung kuantiti air dan benteng tidak di baik pulih 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.