VOTE ONLINE PASCA PRU13:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Google+ Followers

Blogger Kool

Sunday, 4 August 2013

MayBank Kuantan Kecoh Gara-gara Mercun

Khabarnya Keadaan Kecoh Seketika Di Maybank Kuantan Petang Tadi... Ada Sesiapa Yang Boleh Bagi Info Apa Yang Terjadi Sebenarnya?

Ada beberapa komen di  Facebook

"Org main mercun merdeka .. tapi mercun tu tak meletus di atas .. meletus di tempat org ramai berbuka puasa... so kata nya terkena pada budak .. so yg pasang mercun tu lari masuk ke maybank.. so org ramai kejar la.." -Nikonia Vivalastar

"Yup..mse tu sy ade kt stu..dorang men bnga api merdeka..ade stu tu..xnaek ats tnggi..tp rendah je pastu meletup..so terkena la serpihan2 nye..pastu org yg g bkar mrcun tu lari kt maybank ni la..mse ni lps bkk pose..tp xpe..malaysia msih aman..bru mercun bunga api merdeka kot.." -Piccolo PuteraArmy

"Sekumpulan org ramai berang dgn tindakan budak sakai baling mercun ketika masih menikmati juadah berbuka di padang..tkena seorg makcik" -Chottii Bashar 

"Bagus setiap org yg kerumun maybank tu diberi peluang melempang budak bangang tu sorang dua kali bergilir2." -Zulferine Mactavish 

Mana satu ni? kesimpulan dari komen yang di atas.. Mana satu yang sahih?
1) Main mercun, serpihan terkena seorang makcik
2) Main mercun baling-baling dekat orang berbuka puasa
3) Main mercun, mercun tak meletop kat atas tapi meletop kat bawah kena budak kecik

2 comments:

  1. La bukn nk payah tungu je laporan dri bali polis kuantan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau ada laporan dari balai polis kuantan tolong update kat sini.. terima kasih..

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.