VOTE ONLINE PASCA PRU13:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Google+ Followers

Blogger Kool

Tuesday, 6 August 2013

Koleksi Jenis-Jenis Kereta Pembodek

Apa pasal asal kereta Machai saja mesti low standard kereta proton lama? Tengok kereta NAJ 113 dan NAJ 18 tu.. kereta obersea..
Dia ingat Sure lepas saman AES nie.. Nak lebih bodek lagi. Tepek bendera BN kat kereta. 

Bangang lah tu.. Ingat jpj ke trafik ke peduli ka? Kena sign autograf lah nnti tu.. Lebih-lebih lagi tengah-tengah OPS Sikap ni jangan ingat semua dalam PDRM tu sokong kat NAJ113 ada jugak yang sokong PR. Kena ingat tu.. ekekekeke..

Kalau sapa-sapa ada lagi koleksi yang menarik.. kongsi la sini..  

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.