VOTE ONLINE PASCA PRU13:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Google+ Followers

Blogger Kool

Tuesday, 6 August 2013

Isteri Mengandung Anak Pertama Meninggal Dunia Mengidam Makan Lemang

Innalillahiwainna Ilaihirojiun. Dahtakdir
Berita ini sangat mengejutkan aku. Mana mungkin hanya sekadar lemang  boleh bawa maut..? hati-hatilah bila beli lemang. Sila kopek sampai habis, dan cek dulu..
 
Al fatihah buat arwah.. Macam tak logik.. Masa isi daun pisang dan beras pulut dalam buloh lemang, Tak kan ular tu tak keluar.. Kalau dah isi beras pulut pulak, tak kan ular tu masuk ikot bahagian bawah.. Apa-apa pun mungkin betol mungkin tak.. Kuasa Allah nak tarik nyawa hambaNya.. siapa tahu kan
 
Bukan niat aku nak bagi hangpa takut.. Tapi beringat la na..  
 
Selamat aku nie bukan penggemar makanan berasaskan pulut.. maklumlah pulutkan angin.. ekekekeke

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.