VOTE ONLINE PASCA PRU13:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Google+ Followers

Blogger Kool

Saturday, 10 August 2013

Jangan Biadap!!! Gelar Mujahideen Sebagai Pemberontak..

   Duduk Diam-Diam.. Jangan Biadap!

Agak kurang ajar memanggil mujahidin pemberontak. Malaysia negara syiah yang keduakah selepas iran? Hari tu saddam husin hangpa p lebel diktaktor.. pastu mursi pon hang pergi panggil diktator jugak. nak jadi anjing yahudi jugak ka? DASAR MUNAFIQ !! 
Hanya MUNAFIK sahaja yang menggelarkan mujahideen sebagai pemberontak.

1 fatwa dikeluarkan ulamak Dr. Harun Din : HARAM BACA BERITA HARIAN , METRO ,UTUSAN MSIA. kerana mereka memfitnah islam.
 
Tolak umno , tolak be end , tolak syiah. mereka ini munafiq. Hanya orang bodoh saja yang mengatakan umno membela islam.. Padahal mereka membela syiah. puiih..
 
Hanya anjing-anjing basyar yang duk sembah basyar saja lebelkan mujahidin sebagai pemberontak. Sekarang dah terbukti kerajaan malaysia kerajaan islam ke kerajaan syiah / yahudi? Anda boleh fikir sendiri siapakah mereka.

Jawablah di hadapan tuhan kelak apabila kamu menulis dan menggelar Mujahidin sebagai Pemberontak.

Ohhh Malaysiakuuu :(

Tulisan Ustaz Rock

Ustaz Rock baru tahu ka Malaysia macam ni? ekekekekekekek..

4 comments:

  1. Ustaz, puak2 munafik mana peduli halal atau haram...dosa atau pahala...tak ada dalam kamus kehidupan mereka istilah2 sebegini!! Kalau ada rakyat berjuang sebagai mujahidin, sungguh cekap sekali polis Raja di Malaysia siasat tapi yg tembak hampir tiap2 hari ni...habuk pun tarak.

    ReplyDelete
  2. malang sungguh Islam di Malaysia bila diperintah oleh puak2 Munafik mcm UMNO..cakap bela Islam, tapi sendiri tolak Islam..puihhh!!

    ReplyDelete
  3. pas lagi munafik, syiah dalam diam

    ReplyDelete
  4. Tak muustahil mujahidin di panggil pemberontak kerana yahudi melalui APCO ada lah penasihat kerajaan malaysia....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.