VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Tuesday 9 September 2014

Ahli PAS Kecewa Dengan Sikap Parti, Patahkan Kad Keahlian



Seramai 3 orang Ahli PAS, ada yang baru di daftarkan pada awal tahun 2014 telah mematahkan kad keahlian mereka. Difahamkan tindakan mereka dipengaruhi rasa kecewa dengan sikap angkuh Presiden dan Parti islam SeMalaysia. 

Mereka dipercayai begitu kecewa dan terkilan dengan sikap Presiden PAS bersama penyokong-penyokong taksubnya yang tidak lagi menghormati malah mencemuh parti rakan di dalam Pakatan Rakyat.

Ramai yang menykong tindakannya dan dikatakan akan mengikut jejak langkahnya.

~*Kira ok lah, Baru daftar dah dapat kad ahli, Ayah aku dah berpuluh tahun daftar, bayar duit.. Haram kad Ahli PAS pon tak dapat..

4 comments:

  1. bila dah jadie ramai ahli, mcm2 karenah nak2 org muda yg tak tau apa2 psal perjuangan, yg peliknya knapa dulu masuk pas, dah idolanya boss pkr , masuk pkr la wei he3

    ReplyDelete
  2. Ingat PAS baik.Tetapi serupa UMNO.Ulama kutuk UMNO kafir dan Amanat Hadi tinggal kenang2 an.Sebab ramai kaki fitnah pil kuda

    ReplyDelete
  3. Yang give up org2 baru je... semoga Allah bersihkan perjuangan ini dari org2 yg tak ikhlas

    ReplyDelete
  4. Siti Aidah binti Jantan adalah palsu....no ic meragukan.....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.