VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Wednesday 10 September 2014

Genjatan Alam Maya Kepada Pimpinan dan Ahli PAS Berpuasa Keluarkan Kenyataan di Facebook, Twitter, WhatsApp


ada JEMBALANG dalam PAS...
ada PETUALANG dalam UMNO..
ada KAKI SAILANG dalam PKR..
ada HIDUNG BELANG dalam DAP..

maka,
ada yg MENGHALANG PAS bergabung dengan UMNO
ada yg SAYANG PAS dan UMNO demi melayu
ada yg nak buat PAILANG lawan ULAMA..
ada anak2 BELUKANG dalam PAS
ada jemaah yg dah HILANG pedoman
ada org UMNO menentang hukum ISLAM..

politik malaysia yg unik..

aku kata kat hang,hang kata kat aku..
aku tuduh hang..hang tuduh aku..
aku sokong hang,hang sokong aku..

sebaiknya...
letaklah Perlembagaan PAS sebagai wardah perjuangan,
ulama sebagai payung dan rujukan..
pemimpin profesional melengkapkan pentadbiran..
ust2 menjadi pemimpin dlm menyampaikan seruan ayat suci Al quran
kuasa dan pangkat itu sebagai amanah yg diberikan..
populariti itu hanya sebagai tarikan bukan untuk menunjuk kehebatan
rakyat jangan abaikan....

sekian

LRL

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.