VOTE ONLINE PASCA PRU13:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Google+ Followers

Blogger Kool

Wednesday, 1 January 2014

Edisi Kantoi: Fitnah Macai Umno Konon Perserta Perhimpunan di Dataran Merdeka Cerderakan Anggota PGA atau DBKL Semalam


Seperti sebelum ini apabila rakyat mula bangkit nyatakan ketidak puasan hati meraka kepada rejim Najib mesti akan membuat satu fitnah yang amat dasyat untuk menyakin rakyat jelata bahawa perhimpunan ini ganas.. Untuk membela dan mempertahan Najib dan BN.. Gambar di atas ada pengakuan sendiri dari adik mangsa bahawa abangnya tidak terlibat dalam himpunan itu.. 


Antara komen beliau
Saudara ini abang kepada kawan saya. Tolong jangan berkata bukan bukan .  dan gambar kejadian ni berlaku 2 hari yang lalu.
Sahabat ku yang disayangi. Kejadian ini berlaku 2hari yang lalu ya, saya ulang sekali lagi. 2hari yang lalu ! Berdosa menfitnah! Bertaubat lah!! astagfirullahaladzim.
 astagfirullahaladzim, tolong kalian jangan mengata bukan bukan, anda tidak tahu apa terjadi, mengapa perlu berkata mcm mcm. Sdgkan kejadian ni sudah berlaku beberapa hari yabg lalu! Ini bukan sbb perhimpunan hari ni, tolong delete gambar ni, tak baik. Berdosa besar ya aib kan org dan juga menfitnah orang. astagfirullahaladzim.
Gambar Anggota PGA atau DBKL yang tersebar di atas bukanlah gambar dari dataran, dari maklumat yang kami terima dari Abang Mangsa Gambar tersebut adalah gambar adiknya yang ditetak oleh Lelaki India di Damansara Damai!!!


Kecewa apabila Polis turut guna Gambar yang sama.


Update: Lepas aku check kat page FB Polis depa dah padam


Inilah fitnah Macai dari dulu lagi..

■Bersih 2.0 nak guling kerajaan.
■Bersih 3.0 nak guling kerajaan.
■Himpunan 1 juta nak guling kerajaan
■Himpunan blackout 505 nak guling kerajaan.

Dan sekarang, rakyat nak berhimpun untuk Bantah Kenaikan Harga Barang pun, BN fitnah nak guling kerajaan jugak. Guling ka?

P/s : Orang bodoh saja lah akan membenarkan dirinya ditipu berkali-kali.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.