VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Thursday 2 January 2014

Bekas Mufti Perlis Dr. Asri Jawab Harussani Isu Rakyat Turun Himpunan Bantah di Dataran Merdeka



Mutfi Perak Tan Sri Harussani Zakaria berkata, sepatutnya semua peserta perhimpunan pada 31 Disember lalu ditangkap kerana menderhaka kepada kerajaan dan “dihalalkan darah golongan bughah (pemberontak)”.

“Sepatutnya semua peserta perhimpunan ditangkap kerana menderhaka kepada kerajaan dan dari hukum syarak, dihalalkan darah golongan bughah,” katanya seperti dilaporkan Berita Harian hari ini.

Halal Darah Golongan Yang Turun Berhimpun di Dataran Merdeka - Harussani Mutfi Perak
http://pakat-pakatkalih.blogspot.com/2014/01/halal-darah-golongan-yang-turun.html

2 comments:

  1. Setan punya mufti, bercakap tanpa mengunakan otak. Ilum dah cukupkah nak senang-senang jatuhkan fatwa.Kucing dirumah pun tak cukup makan memberontak adalah berdosa jika dibunuh. Dari mana kah ilmu yang mufti tuntut, adakah dari mahaguru najib atau jamil khir, sila orang yang bijak pandai huraikan adar rakyat tidak teranaya. Kamu lah mufti yang tak berperikemanausian, hidup senang lenang, kuat mengampu. Bila pemimpin UMNO buat salah, diam seribu bahasa. Macam mana rakayat nak percaya apa yang dikata. Cuba tunjukkan huraian nas-nas dalam al-quran itu. Kami cadangkan dapat lah kiranya tuan mufti berdebat hal ini dengan Dr MAZA kah atau sesiapa yang nuetral. Silakan jangan jadi beraua, nanti tak masuk suhrga, sayang punya ilum agama tetapi disalah guna.

    ReplyDelete
  2. Pentair Rendra kata .....dunia sudah EDAN

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.