VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Saturday 27 July 2013

We Support PM Hina Agong, Raja dan Pendekar Melayu


Admin 1 Juta Rakyat Malaysia Menyokong Kepimpinan DS Najib mabuk ketum agaknya.. Ini bukan bongkar! Ini bangang namanya.. hahaha..


Kenyataan admin page tu seolah dilihat menghina DYMM Yang Di-Pertuan Agong. Baginda memakai keris sebagai alat kebesaran, mencium keris dan al-Quran semasa pertabalan baginda. Kenyataan ni seolah2 mengatakan DYMM YDPA memakai salib sebagai alat kebesaran baginda, mencium salib, dan menyamakan al-Quran dgn salib.

Tidak perlu dibincang panjang lebar, mudah saja, sekiranya Admin page proUMNO-BN yang lebih dikenali sebagai Ratu Naga mempercayai dakwaan itu benar, pasti lambang Keris pada bendera UMNO sudah ditukar... Atau sekiranya diguna terus sahlah UMNO menerima salib sebagai lambang rasminya...

Habih la lepas ni geng geng PERKASA mengamuk!! Nak gak aku kira nanti berapa banyak laporan polis untuk minah nih sebab cerita keris nih.. Mau ka PERKASA mengamok?

Kalau nak PERKASA mengamok dan buat laporan POLIS besar-besaran.. Jom kita SHARE!

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.