VOTE ONLINE PASCA PRU13:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Google+ Followers

Blogger Kool

Tuesday, 23 July 2013

GEMPAR! Blogger Milo Suam Terima Dana Asing RM350,000.00


KOMEN MiLo SuaM
Siapalah buat cerita bodoh MiLo SuaM ade RM300k dalam bank ni? Kalau betul kan bagus...

Komen aku untuk macai
Lumayan memang lumayan..
Buat la cerita kat aku sekali wahai macai.. aku pon nak jugak dana asing nie.. tak kesian ka kat aku.. aku kalau hang buat cerita dapat RM35k pon dah kira ok lah.. Boleh bayar duit PTPTN aku masa Diploma.. Untuk Degree aku tunggu cerita lain pulak.. tak banyak RM30k pon dah ok.. 

Aku rasa pencacai lain mesti percaya apa yang hang cerita..Mereka kan BODOH otak Sempit!

Lagi satu hang nie buat malu Pulau Pinang saja.. ada macai kurang cerdik macam hang.. 

Woi hang ingat senang ka nak dedahkan maklumat Bank.. Kalau senang mana bukti bank statement? 

Nak kua statement biar ada bukti mcm rafizi buat tu. Jangan cakap kosong. Bukan semua macai bodoh. Lama lama diorang meluat jugak. Last2 joint pakatan. Sapa yang untung? 


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.