VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Thursday 25 July 2013

Strategi Gulingkan Najib Razak Ganti Calon Mahathir - Ku Nan


Gua rembat dari Blogger Umno.. Ada satu berita panas dari kem umno untuk sama-sama kita tepok tangan..


"Mendapatkan semula majoriti dua pertiga adalah wawasan yang baik tetapi (Najib) perlu lebih praktikal ... jika, malangnya, beliau kehilangan banyak kerusi, Umno akan menggulingkannya. Ini politik,"  -Tun Daim Zainuddin
Sekiranya, Najib berundur sebagai presiden Umno, Daim berkata, pengganti beliau mungkin akan ditentukan oleh ahli Umno melalui pemilihan parti.

Walaupun secara konvensional timbalan presiden akan menjadi presiden, namun kata beliau, mungkin terdapat pemimpin lain yang akan mencabar untuk untuk jawatan presiden kali ini, kerana semua orang bercita-cita untuk menjadi Perdana Menteri.


Adakah rancangan Ku Nan akan berjaya atau tidak?
Najib sudah hilang kredebiliti?
Siapa calon Mahathir?

Setuju Najib Razak Digulingkan?

1 comment:

  1. Kepada Yip Kum Fook

    Menbaca berita dari Media dan berpendapat berita dari orang ramai Taman Desa Jaya, Kepong berkenaan kelakuan yang benar-benar “U” (Yip Kum Fook) tipu perempuan dan merosakan keluarga orang lain dan memakan wang Tokong), bermalu-malukan parti MCA Malaysia, masyarakat Cina dan penganut Agama Buddha…….

    Kami harap “U” menujukan satu contohan yang baik, letakan jawatan Ketua MCA Gombak dan pengerusi SAMNAK SAMBODHI dan lain-lain jawatan dengan segara

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.