VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Saturday 25 January 2014

Harga Hantaran Tinggi! Apa Kata Orang Bujang?


Kebenaran, aku rasa mentaliti masyarakat kena berubah. Tak usah nak membazir dalam perkahwinan.

Duk letak hantaran tinggi-tinggi, yang mati nak mencarik lelaki. Pastu bila dah tak dapat nak carik, jiwa muda yang tak mampu tahan nafsu tewas. Lahir anak haram? Dibenci masyarakat. Walhal merekalah yang menyusahkan 'benda yang baik'.

Jujur cakap, letak tinggi-tinggi sampai ada yang berhutang. Lupakah korang yang nak bayar tu nanti adalah PASANGAN hidup korang. Kalau dari awal dah menyusahkan dengan hantaran tinggi aku rasa perlu direnungkan semula....

TURUNKAN HANTARAN PERKAHWINAN!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.