VOTE ONLINE PASCA PRU13:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Google+ Followers

Blogger Kool

Thursday, 23 January 2014

Wei Seram Nyihh.. Sikit-sikit 13 Mei, Sembelih Orang


Wah....seram nyihhhh..macai dah bagi amaran 13mei mungkin akan berulang,melayu-melayu umno kini bangkit mempertahankan agama dan bangsa..

Sampai sanggup nak sembelih bangsa sendiri sebab di bodohkan dengan politik perkauman haram jadah.. Phuiii..

Kenapa mesti sebut 13 Mei? Kenapa nak api-apikan politik perkauman.. Suka sangat kalau jadi 13 Mei..

Sebelum nak meroyan macam nie tahu dulu hujung pangkal.. Jangan semberono nak hentam cakap.. Nampak kebodohan di situ..

Kami tak berpakat dengan bangsa lain nak juai tanah orang melayu pada bangsa lain..

Aku rasa kat penang nie yang tolong jual tanah orang melayu kat bangsa lain hanya tok musa dan kawan-kawan dia saja..

Walaupon aku anak jati Pulau Pinang.. Aku baca 3 kali masih tak paham apa natang dia nak kata..
"Pukui lubang sapa dulu pukui lubang"

Aku rasa macai suka lubang.. Macai dan lubang tak dapat di pisahkan..

1 comment:

  1. Ni semua keja mamak tonkang pukimak. Org melayu x buat mcm ni..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.