VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Thursday 23 January 2014

Sayur Murah.. Tapi Kangkung Tak Dak Pun..


SAYUR MURAH ... Penjual sayur Sam Tan menunjukkan tanda harga RM1 bagi sebungkus sayur di Pasar Pekan Lama.

Beliau menjual dengan harga murah untuk meringankan beban para pelanggan yang kini sukar mendapatkan sayur-sayuran dengan harga berkenaan.

Sayur-sayuran yang dibeli dari Perak, dijual dengan harga RM1 sebungkus dari 8 pagi hingga 1 petang manakala pada 4 pagi hingga 8 pagi beliau menjual dengan harga timbang setiap hari.

Sam Tan berbuat demikian kerana sayur-sayuran yang dibelinya dapat dijual sepenuhnya daripada rosak.

Kat tempat lain pon ada yang juga yang murah macam nie.. Sebab kalau simpan lama-lama qualiti sayur ini akan jatuh.. Nak jual pon tak laku.. Last-last masuk tong sampah.. Baik jual murah, biar untung sikit, sentiasa ada pembeli..

Dalam banyak sayur yang cina ini jual kangkung tak dak pon.. Najib kata dah murah..

Kepada yang rasis aku rasa dia pon akan beli kat cina nie.. Hahahaha..

2 comments:

  1. KANGKUNG HABISS KOT hehehehe ...
    BW sambil FOLLOW SINI

    ReplyDelete
  2. KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

    KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل


    KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.