VOTE ONLINE PASCA PRU13:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Google+ Followers

Blogger Kool

Monday, 28 October 2013

Nauzubillah min zalik.. Awek-awek PLKN Menari Goyang K-Pop


Video: Awek2 PLKN Asahan Melaka Kump 1 siri 9

Walaupon benda nie dah lama upload aku baru terpandang.. 
Aduh setahu aku dulu mane ada menari-menari sumua ni.. Sekarang makin teruk PLKN jadinya.. 

Apa dia peranan PLKN sebenarnya... Objektif PLKN?


OBJEKTIF

Program Khidmat Negara akan dilaksanakan bagi mencapai objektif yang telah digariskan seperti berikut:
  • Meningkatkan semangat patriotisme di kalangan generasi muda.
  • Memupuk perpaduan kaum serta integrasi nasional.
  • Membentuk perwatakan positif menerusi nilai-nilai murni.
  • Menyemarakkan semangat kesukarelaan.
  • Melahirkan generasi muda yang lebih cergas,cerdas dan penuh keyakinan diri. 
Apa ke jadah ni... Makin rosak la budak-budak macam ni.. Tak da otak betul management PLKN... Program membazir duit cukai ja kalau jadi macam nie.. 

Depa tau ka lagu apa yang depa menari tu?

Aku tahu dia menari lagu apa... Aku nak hangpa Fikir Selepas tengok video nie.. Nauzubillah min zalik 


Ha.. tunggu apa lagi.. Jom galakan adik-adik kita ka saudara mara p program PLKN... Terbaiklah

Presiden K-Pop (acik).. Apa kata hang? 


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.