VOTE ONLINE PASCA PRU13:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Google+ Followers

Blogger Kool

Sunday, 11 November 2012

[Mesti Tonton] Lawan Video Dengan Video

Penyokong umno. bloggers umno. penyokong barisan nasional sekali la. Semua2 yang terbabit dengan perang saiko dan propaganda internet apa bagai. Hangpa mai sini sat.


Aku nak suruh hangpa tengok satu video kat bawah nie. Penting. Bukan apa. Aku ikhlas nak mendidik Hangpa. Kadang2 kesian tengok korang tu benak sangat. Orang berpolitik, dia pun nak berpolitik. Orang bagi hujah dan fakta. Luahkan ikut pengalaman peribadi dan bercakap pasal hakikat dan keadaan semasa. 

Hangpa plak merepek pasal benda yang tak terbukti. Tambah suka main fitnah. Then cipta topic bodoh bangang untuk mengalihkan isu bila dah takda hujah. Mula2 rakyat mungkin termakan la taktik tu. Tapi kalau dah 55 tahun gunakan taktik sama mana la rakyat akan termakan lagi. Orang bodoh ja yang main terima bulat2 tanpa melakukan analisis sendiri. Macam Hangpa.


Jadi disebabkan aku baik, cuma kurang jahat sikit dari rais yatim yang alim nak mampuih tu.. aku bagi hangpa peluang untuk cerdikkan diri masing2. Tengok video kat bawah nie dan belajar. Belajar bagaimana untuk mengeluarkan hujah. Bukan pergi fitnah orang gay apa semua or pr perintah negara terus bankrupt selepas 100 hari. Itu bukan hujah la bodoh. Itu satu tuduhan yang takda asasnya. BODOH dan BANGANG. -AW 




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.