VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Monday 12 November 2012

[VIDEO INSIDE] Muhyiddin kantoi sampai sekarang tak berjawab


Lihat saja video neh...
TPM Muhyiddin yang telah kantoi, mengusung beg besar dan berat sewaktu sebuah pilihanraya kecil... Sehingga ke hari ni, TPM telah gagal untuk menerangkan pada rakyat apa sebenarnya kandungan beg tersebut?

Dan kat bawah ni pulak adalah pengakuan dari bekas menteri Umno yang dah lompat kapai mengenai duit rasuah yang dipanggil "BOM"... [BACA]

Bukti UMNO Rasuah – Bekas Menteri, Kadir Sheikh Fadzir Mengaku Agih Rm200 – RM1000 Kepada Pengundi !


BEKAS Menteri Kabinet Persekutuan daripada Umno hari ini mendakwa wang yang digunakan pada kempen pilihan raya lalu adalah untuk membeli undi, satu taktik yang dikenali sebagai ‘bom’.

Tan Sri Datuk Abdul Kadir Sheikh Fadzir berkata demikian dalam satu forum dengan menjelaskan mengalami pengalaman itu sendiri dengan memberi RM200 hingga RM1,000 dalam kempen pilihan raya Barisan Nasional (BN) untuk mendapat undi.
“Saya telah menjadi ketua dalam banyak kempen dan saya diberikan wang dalam jumlah yang banyak untuk diagihkan,” kata bekas Menteri Penerangan dan Pelancongan di Persidangan Perancangan Strategik Malaysia 2012 di sini.
“Ia secara terang-terangan untuk membeli undi,” kata Abdul Kadir, istilah yang digunakan untuk strategi itu adalah ‘bom’, namun secara peribadi tidak pernah menggunakan wang itu.
Islam lebih berdaulat tanpa Umno...
Muslim lebih bahagia tanpa Umno...
ABU...

Sumber: shalehudin

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.