VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Thursday 26 December 2013

Saifuddin Abdullah Tanya Mana Aku Janji Najib Kepada Rakyat



Dato Saifuddin mengingatkan UMNO-BN tentang manifesto BN yang berjanji tak akan naikkan harga petrol,elektrik dan tol.

Waktu PRU13 dahulu, BN buat pertama kali melancarkan Aku janji- bukan manifesto.

Aku janji tersebut menurut PM Najib adalah 'janji yang akan dilaksanakan' bukan manifesto yang sekadar janji pilihanraya. 

Mana janji itu? 

Ayuh orang umno, Turut serta bantah kenaikan menggila ini, semua terkesan, orang umno, pas,pkr,dap,psm,mic,mca, prm.

Ayuh semua rakyat turun di Dataran Merdeka nyatakan protes kita dengan nyata dan jelas!

TUJUAN KITA BANGUN NAK BANGKITKAN AMARAH RAKYAT, BUKAN NAK GULINGKAN KERAJAAN!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.