VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Friday 4 October 2013

Gila.. TV3 Bagi Rahmat Dan Rezeki Kepada Wardina Safiyyah


Wardina Safiyah Kena Sound Dengan Razak Manap?


Semua nie gara-gara luahan hati Wardina Safiyah berhubung dengan satu laporan audit negara bagi tahun 2012. Dalam laporan berkaitan didedahkan penyelewengan demi penyelewengan, salahguna dana awam dan kerugian demi kerugian serta pembaziran demi pembaziran yang menjadi amalan sektor awam sehingga menyebabkan rakyat Malaysia terpaksa memasuki frasa berjimat cermat bagi memulihkan kembali ekonomi negara untuk berada di landasan yang betul.

***

Wardina mempunyai ijazah dalam bidang Hiasan Dalaman daripada Centre for Advance Design (CENFAD) Kuala Lumpur. Kini beliau menuntut dalam bidang psikologi. Wardina menamatkan pengajian menengahnya di SMK (P) Sri Aman pada 1996.

Jadi apa yang tak educated nya? Satu lagi rezeki semua di tangan tuhan bukan di tangan tv3.. Kalau tuhan tak bagi TV3 tu bersiaran tak da airwave or signal.. Ada dia boleh bagi kerje kat orang.. 

Sama ada ni twitter Wardina atau tak tu tak penting.. Yang penting kandungan twitter tu.. Dia bukan menghasut tapi dia nak kita semua fikir semula.. Yang razak manap meroyan macam tu dah pasai apa? terasa pedas ka?

8 comments:

  1. Hai Razak, Razak.........kau sembah TV3 ke??......

    ReplyDelete
  2. Kebanyakan org Melayu masih lagi hanya mampu berfikir di dlm ruang kotak yg sempit. Ayat/perkataan yg digunakan Razak Manap juga mencerminkan peribadinya yg mempunyai pemikiran yg berkeladak. Komennya juga lebih menjurus ke arah serangan peribadi. Mungkin Razak Manap ni pernah menaruh hati pada Wardina kot? Tetapi dikecewakan. Tu yg meroyan sakan.

    ReplyDelete
  3. ko ngat nama ko razak ko bole jd bapak najib ke??fanpage laknat untuk razak bengap

    ReplyDelete
  4. aku xbodoh aku xbodoh aku xbodoh..

    ReplyDelete
  5. Tukar font lain boleh tak? Susah nak baca la...

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. https://twitter.com/WardinaSafiyyah

      Delete
  7. Dia ni....spesis yang Abe Mat kito kata tu, yang tak kisah kena tipu. Tipu le aku, tipu le aku, aku redha. Asalkan BN menang.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.