VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Tuesday 1 October 2013

Kenapa Masih Ada Rakyat Yang Bodoh?


Sah budak ni BARU saja graduate.


Tak perlu kot nak jawab.. 
Mai sini aku tanya, subsidi siapa yang pegang
Siapa yang selalu umumkan penurunan subsidi dan kenaikkan harga minyak?
Apa beza kuasa KERAJAAN NEGERI dan KERAJAAN PERSEKUTUAN? 

Hang ingat minyak RON95 dan RON97, DIESEL ikut NEGERI ka? 
Hang ingat sama macam Syabas kat negeri Selangor, SAINS kat Negeri Sembilan? 

Wei, hang p belajar la bagi habis dulu. Aku malas nak screenshot ni, tapi terpaksa sebab nak hang sedar tu. 

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.