VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Thursday 20 November 2014

LAPORAN PEGAWAI POLIS KEHILANGAN WANG KETIKA MELANGGAN PELACUR








YDH Datuk/Tuan,

LAPORAN POLIS KEHILANGAN WANG PEGAWAI POLIS KETIKA MELANGGAN PELACUR
--------------------------------

Pada 20 NOV 2014 jam 0623, satu laporan polis telah dibuat oleh seorang lelaki pegawai Polis berhubung kehilangan wang sebanyak RM 1550.00 di Spa Green Elephant, B 2-6 Bastment Lever 2, Sungai Wang Plaza Jalan Sultan Ismail, KUALA LUMPUR dan dijadikan THSL/40116/14.

Butir-Butir Pengadu

2. Butir-butir pengadu adalah seperti berikut:-

Nama : ZAIRUL HISHAM bin HARON
No Kad Kuasa : G12460
Umur : 42 tahun
Pekerjaan : PDRM
Alamat : Pegawai Bertugas Team B KDNKA IPK KUALA LUMPUR

Ringkasan Laporan Polis

3. Ringkasan laporan Polis adalah seperti berikut :-

Pada 20 NOV 2014 jam lebih kurang 0300, pengadu INSP. ZAIRUL HISHAM G12460 telah masuk ke Spa Green Elephant, B 2-6 Bastment Level 2, Sungai Wang Plaza Jalan Sultan Ismail KUALA LUMPUR, bilik no. 23 telah melanggan seorang pelacur nama PUTERI SITI KHATIJAH binti ABU BAKAR (K/P 740209-10-5000) semasa pengadu ingin bersetubuh dengan perempuan ini, dia telah meminta RM100.00 agar tidak menggunakan kondom. Selepas itu, pengadu ingin mencuci kemaluan pengadu di bilik air dan lepas itu pengadu pakai pakaian pengadu dan keluar dari bilik lebih kurang 5 meter, pengadu sedari duit pengadu RM1550.00 (Satu Ribu Lima Ratus Dan Lima Puluh) telah hilang dari poket pengadu.

Tindakan Polis

4. Kes ini disiasat oleh INSP. SHAHRIR - Pegawai Penyiasat IPD Dang Wangi dan kes masih di dalam siasatan.

Ulasan

5. Laporan polis yang dibuat oleh pengadu kerana berasa tidak berpuashati kerana telah kehilangan wang semasa berada di Spa Green Elephant, B 2-6 Bastment Level 2, Sungai Wang Plaza Jalan Sultan Ismail KUALA LUMPUR dimana pengadu berada di tempat berkenaan bagi tujuan melanggan pelacur.

6. Pengadu berasal dari PERAK, kini bertugas sebagai pegawai bertugas team B, KDNKA IPK KL. Pengadu dipercayai mempunyai masalah mental disorder. Kes ini akan dirujuk kpd tatatertib & Jabatan Agama Islam. Tq.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.