VOTE ONLINE PASCA PRU13:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Google+ Followers

Blogger Kool

Thursday, 26 September 2013

Kejam... Sumbat Kucing Dalam Balang


Allah sedihnya.. Apa yang d'renungkan si kucing tu.. kata tak tahu..


Aku sampai la nie masih tak paham apa motif depa nie sebenarnya boh Kucing Dalam Balang.. Dalam balang tu ada ayaq? 

I dont care benda ni gurauan ka, even dia letak sekejap ja. Kalau orang lain tengok, let say budak-budak nampak, dah tu budak-budak pun follow ikut perangai macam ni, tak ka mati semua kucing. Think think think. Melawak biar bertempat. Please...

Beza Allah ciptakan manusia dengan haiwan adalah akal. Manusia diciptakn lengkap dengan otak dan akal, haiwan diciptakan hanya ada otak tak ada akal. Jadi kalau lah manusia yang Allah ciptakan ini tak boleh diguna pakai akal .. Dia pon sama dengan haiwan ini.

Aku hanya dapat kesan sorang saja Ai Knowl

Kucing yang di masukan dalam balang..

Comel kan.. 

Aku Sayang Kucing

Nak bergurau pon bukan ini caranya, banyak lagi benda lain leh buat gurauan..


Update: Ai Kwonl Mohon Maaf.. 

Assalamualaikum.. Pada semua rakyat malaysia yg menyintai haiwan dan prihatin.. Sy mohd ainol dan rakan saya mohd shafiqh ingin MEMOHON MAAF di atas kesalahan & kesilapan saya memuat naik gambar yang menunjukkan kekejaman ke atas kucing itu. Niat saya pada asalnya hanya untuk tujuan gurauan. Namun niat ini di salahtafsirkan oleh pihak2 berwajib. Di sini saya ingin memohon maaf & saya ingin menyatakan yg sy adalah tuan kpd anak kucing itu. Kucing itu kini masih di bawah jagaan sy & ia masih sihat serta cergas bermain. Saya memohon maaf di atas keterlanjuran yg telah sy lakukan. Sy juga mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan kpd pelbagai pihak & individu yg telah menegur kekhilafan yg telah kami lakukan ini. Kami berharap segala yg telah kami lakukan ini adalah sebagai pengajaran kepada kami untuk tidak melakukannya di kemudian hari kelak. Di harap perkara ini akan dapat di selesaikan dengan aman & Assalamualaikum.. Pada semua rakyat malaysia yg menyintai haiwan dan prihatin.. Sy mohd ainol dan rakan saya mohd shafiqh ingin MEMOHON MAAF di atas kesalahan & kesilapan saya memuat naik gambar yang menunjukkan kekejaman ke atas kucing itu. Niat saya pada asalnya hanya untuk tujuan gurauan. Namun niat ini di salahtafsirkan oleh pihak2 berwajib. Di sini saya ingin memohon maaf & saya ingin menyatakan yg sy adalah tuan kpd anak kucing itu. Kucing itu kini masih di bawah jagaan sy & ia masih sihat serta cergas bermain. Saya memohon maaf di atas keterlanjuran yg telah sy lakukan. Sy juga mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan kpd pelbagai pihak & individu yg telah menegur kekhilafan yg telah kami lakukan ini. Kami berharap segala yg telah kami lakukan ini adalah sebagai pengajaran kepada kami untuk tidak melakukannya di kemudian hari kelak. Di harap perkara ini akan dapat di selesaikan dengan aman & profesional. Kami berjanji akan memberi sepenuh kerjasama kami kepada pihak2 yg berkenaan.. Amin.. Assalammualaikum..

p/s : mohon share perkara ini kpd pihak yg berkenaan..

Terima kasih..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.