VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Thursday 30 January 2014

Kempen Boikot Barangan Cina DAP GAGAL Apabila Najib Razak Berbelanja di Econsave


Najib Razak merasa sendiri pengalaman membeli belah sambil ditemani media... bodyguard.. pembodek.. dan selepas itu membuat kenyataan media "saya dah merasai kesusahan rakyat"


Bukan ka ada macai yang boikot Econsave sebab pemiliknya sokong/orang DAP... Dengan kempen mereka Boikot Barangan Cina DAP.. hehe... Econsave salah satu syarikat yang tersenarai dalam senarai syarikat yang perlu mereka boikot.. Last-last yang lawaknya ketua mereka Najib Razak beli belah kat sini..

Najib Razak di cabar Hidup seperti rakyat. Terima gaji RM1.5k sebulan. Tolak rumah. Kreta. Bil api air. Nak tengok Najib Razak boleh tak hidup untuk sebulan? Macam mana dia rasa boleh ka tak nak hidup? Dengan Rosmah lagi..

Seorang PM kenela jadikan dirinya seorang Negarawan..

Bukan seorang ahli politik murahan!

3 comments:

  1. Kalau Najib semua tak betul. Bila Anwar buat semua diam. Nak taksub pun patut2 la. Siapa yang hendak boikot barang cina DAP bukan kah anda semua satu pakatan.

    ReplyDelete
  2. orang yang sokong umno ni macam orang kaya?kalau anak murid ada masalah cakap dengan guru besar.kalau rakyat yang nak komplain tentu pada pm.kan rakyat dah bagi mandat kepada pemerintah agar menjaga rakyat

    ReplyDelete
  3. Saya telah berpikir bahwa semua perusahaan pinjaman online curang sampai saya bertemu dengan perusahaan pinjaman Suzan yang meminjamkan uang tanpa membayar lebih dulu.

    Nama saya Amisha, saya ingin menggunakan media ini untuk memperingatkan orang-orang yang mencari pinjaman internet di Asia dan di seluruh dunia untuk berhati-hati, karena mereka menipu dan meminjamkan pinjaman palsu di internet.

    Saya ingin membagikan kesaksian saya tentang bagaimana seorang teman membawa saya ke pemberi pinjaman asli, setelah itu saya scammed oleh beberapa kreditor di internet. Saya hampir kehilangan harapan sampai saya bertemu kreditur terpercaya ini bernama perusahaan Suzan investment. Perusahaan suzan meminjamkan pinjaman tanpa jaminan sebesar 600 juta rupiah (Rp600.000.000) dalam waktu kurang dari 48 jam tanpa tekanan.

    Saya sangat terkejut dan senang menerima pinjaman saya. Saya berjanji bahwa saya akan berbagi kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres. Jadi jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi mereka melalui email: (Suzaninvestment@gmail.com) Anda tidak akan kecewa mendapatkan pinjaman jika memenuhi persyaratan.

    Anda juga bisa menghubungi saya: (Ammisha1213@gmail.com) jika Anda memerlukan bantuan atau informasi lebih lanjut

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.