VOTE ONLINE PASCA PRU13:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Google+ Followers

Blogger Kool

Monday, 27 January 2014

PANAS! Apabila Anak Muda Bersuara Soal Politik Pakatan Rakyat




"Buat yg belum tahu, jentera dalaman BN telah lancar kempen ARS di Selangor iaitu Agenda Rampas Selangor menuju Pru-14. Maka sekiranya Pakatan masih leka, mimpi BN akan menjadi nyata.

Perbalahan dalaman perlu diselesai segera sebelum rakyat dan anak muda seperti kami mula naik menyampah dengan karenah politikus yg dungu. Kalau perkara ni masih berpanjangan, BN tak payah kerja kuat pun dah boleh rampas Selangor.

Tolonglah jangan buat satu negeri ni macam lu punya parti yang punya. Selangor bukan milik mutlak PKR semata, Penang bukan milik DAP sepenuhnya, Kelantan bukan milik Pas selamanya, ianya berdasarkan kesepakatan bersama.

Anak muda memang dah tak percaya kat BN tapi jangan bagi modal free kat regim ni! "

Safwan Anang

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.