VOTE ONLINE PASCA PRU13:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Google+ Followers

Blogger Kool

Thursday, 30 January 2014

Kempen Boikot Barangan Cina DAP GAGAL Apabila Najib Razak Berbelanja di Econsave


Najib Razak merasa sendiri pengalaman membeli belah sambil ditemani media... bodyguard.. pembodek.. dan selepas itu membuat kenyataan media "saya dah merasai kesusahan rakyat"


Bukan ka ada macai yang boikot Econsave sebab pemiliknya sokong/orang DAP... Dengan kempen mereka Boikot Barangan Cina DAP.. hehe... Econsave salah satu syarikat yang tersenarai dalam senarai syarikat yang perlu mereka boikot.. Last-last yang lawaknya ketua mereka Najib Razak beli belah kat sini..

Najib Razak di cabar Hidup seperti rakyat. Terima gaji RM1.5k sebulan. Tolak rumah. Kreta. Bil api air. Nak tengok Najib Razak boleh tak hidup untuk sebulan? Macam mana dia rasa boleh ka tak nak hidup? Dengan Rosmah lagi..

Seorang PM kenela jadikan dirinya seorang Negarawan..

Bukan seorang ahli politik murahan!

2 comments:

  1. Kalau Najib semua tak betul. Bila Anwar buat semua diam. Nak taksub pun patut2 la. Siapa yang hendak boikot barang cina DAP bukan kah anda semua satu pakatan.

    ReplyDelete
  2. orang yang sokong umno ni macam orang kaya?kalau anak murid ada masalah cakap dengan guru besar.kalau rakyat yang nak komplain tentu pada pm.kan rakyat dah bagi mandat kepada pemerintah agar menjaga rakyat

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.