VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Saturday 24 August 2013

[Isu Mesir] Dr MAZA Kata Ulama Muda Umno Putar Belit

 Print Screen
Aku ada bapak. Bapak aku nama morsi. Bapak aku kena culik. Aku dengan adik beradik yang lain pergi jumpa penculik untuk minta pulangkan balik bapak aku.


Penculik 2 dengan selamba dia kata, "sekarang aku bapak ang, p balik rumah, ang kena taat aku.". Aku jawab, "mana boleh ang bukan bapak aku yang sah untuk aku taat." Dia tembak kakak aku, dia bakar abang aku, dia colek adik aku, dia pukul aku, aku tetap x mau balik sbb kami nak bapak kami balik.

Tiba2 ada sorang budak nakai datang. kat aku, nama dia fathul bahri, dia cakap “taat la kat bapak ang 2” sambil tangannya menunjukkan ke arah penculik. Kemudian tangannya dihalakan kepadaku sambil berkata “Ang ni anak derhaka la, Ang ni khawarij.”

Aku = rakyat mesir

Tulisan Dj Islamik Pulau Pinang

Tahniah Dr Maza.. Teruskan keberanian al ustaz menyatakan KEBENARAN..

Anak angsa dikejar beruang,
Memukat ikan terkena sengat,
Itulah natijah kuasa dan wang,
Akhirat nanti sendiri mau ingat.

Aku tertunggu coment dari umno pemuja Fathul Bahri..

3 comments:

  1. jangan marah dengan fathulbari kerana ilmu agamanya melebihi atau sekurangxnya setaraf dengan mufti Mesir yang menyokong kuat Al sisi dan Pres Mansor alQibti.MAZA hanya bekas Mufti Perlis aje

    ReplyDelete
  2. Dah tau apabila AlSisi berkuasa maka pintu Rafah telah ditutup semula.Penyeksaan terhadap rakyat Palestin bermula...kita mengenali siapa rakan yahudi...

    ReplyDelete
  3. banyak belajar lagi lah...ang ni cuba simak baik baik ape yang di ucap ustaz fathul bari

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.