VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Tuesday 2 September 2014

Respon Ringkas Berkenaan Isu PPS



1.Jika nak bandingkan pembayar cukai kenapa Kerajaan M'sia menafikan 51% pengundi PR yang juga pembayar cukai dengan menggunakan jentera Kerajaan sebagai bahan kempen ketika pilihanraya umum.

2.Lebih kurang 70% sokongan pengundi PR membolehkan terbentuknya Kerajaan PR di P.Pinang dan majoritinya ahli PPS adalah penyokong PR yang beramanah,telus dan berintegriti jadi apa salahnya mereka untuk berkhidmat untuk parti mereka jika nak di bandingkan dengan BTN yang memaksa rakyat m'sia untuk memilih umno/bn.

3.Menurut rekod, PPS tidak pernah ada sebarang rekod laporan polis mengenai PPS penyebab halangan atau kesesakan lalulintas.

Aidil Ibrahim
Penyelaras SAMM Pulau Pinang
Ketua Penerangan Keadilan Cabang Bayan Baru
Penyelaras PPS Bukit Gedung

Adakah Undang-Undang Malaysia Hanya Untuk Pembangkang? - http://pakat-pakatkalih.blogspot.com/2014/09/adakah-undang-undang-malaysia-hanya.html

PPS Dapat Restu Polis Negeri Pulau Pinang, Tetapi Tidak Di Peringkat Pusat - http://pakat-pakatkalih.blogspot.com/2014/09/pps-dapat-restu-polis-negeri-pulau.html

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.