VOTE ONLINE PASCA PRU13:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Google+ Followers

Blogger Kool

Friday, 5 September 2014

Jasa Anwar Ibrahim kepada PAS sepanjang karier beliau sebagai Ketua Pembangkang Malaysia


" Jasa Anwar Ibrahim kepada PAS sepanjang karier beliau sebagai Ketua Pembangkang Malaysia "
1) Bantu PAS menang Terengganu 1999 dan menang gemilang di Kelantan 1999 .
2) Bantu PAS menang kerusi pertama di Pantai Barat di luar Perlis/Kedah.
3) Naikkan bilangan ahli PAS sampai berlipat2 kali ganda dan majoriti golongan muda.
4) Menukar PAS dari parti pinggiran kepada parti arus perdana.
5) Menukar selera pengundi bukan Islam dari UMNO kepada PAS buat pertama kali dlm sejarah Malaysia.
6) Membantu PAS merasa duduk dlm kerajaan Selangor dan Penang.
7) Memberi laluan PAS merasa jadi pemerintah negeri Kedah dan Perak.

p/s : Jika ada segelintir pemimpin mahupun pendokong PAS yang mengatakan Anwar Ibrahim langsung tiada jasa kepada PAS, sila pertimbangkan fakta di atas.

Copy Dari Group Lain

5 comments:

  1. kwsian.. kat kedah dulu kerusi sapa yg dominan? kat perak dulu bukan sultan ke yg mau org dari pas sedangkan dap lebih byk kerusi? xmau ckp plk ka kat selangor pas bg pkr merasa kerusi mb? kesian kat geng2 anwar. pk anwar saja yg bagus.. x pk plk jasa pas pada anwar dan pkr.. kalau hati dah buta buat bagus mcm mana pun x nampak

    ReplyDelete
  2. Mungkin betui anwar ada jasa kat dalam pakatan tapi jangan jadi tamak, pikiaq macam mana nak terus kekalkan pakatan perintah selangor, ni dok pikiaq macam mana nak jadi ketua situ, tau la dia besa jadi orang no 2 dalam malaysia dulu, dia tau macam mana nak perintah tapi masaalah dia yang nak jadi tu bukan dia tapi bini dia,... awat nak suruh bini dia jadi jugak jugak MB, ada agenda ka???? cho pikiaq balik... bini dia dulu cuma ikut pungkok dia saja, ikut cakap dia saja, jadi apa dia boleh buat kalau dia jadi MB???? tolong la, kaki bodek jangan dok tau mengampu saja, depa kaki ampu ni patut tendand keluaq saja, jenih puak ni yang dok cucuk lepaih tu kalau menjadi boleh dapat hun sikit kot. depa ni la yang jadi racun. banyak yang cerdik dan pandai dalam pakatan, tapi ada yang tak dapat peluang pasai tak cukup bodek boss depa atau tak pandai bodek bos tu tak dak peluang....

    ReplyDelete
  3. Masalahnya TSKI dok bela golongan muda yg menjadi penasihat TGHH dan menyebabkan TGHH tindakan beliau nampak tidak Islamik dengan mungkir janji dan tidak bercakap benar. TSKI secara tak lansung menjadi agen UMNO tanpa disedari dgn penjanjian langat 2, penyelesaian hutang wal hal waktu pinjam terma lain tapi untuk untuk selesai terma lain setelah tt langat 2. Seolah waktu akad nikah dgn wanita A tapi bila bercerai dgn wanita B. Habis sistem perbankan Islam dilanggar kerana waktu pinjam terma lain dan selesai guna BBA atas arahan pemimpin UMNO. Kalau Deepak dapat loan tanpa interest dgn Bank Rakyat orang pakat bising tapi TSKI dapat selesai hutang RM66 juta tanpa perlu bayar pun nilai yg dihutang atas alasan dah tukar ke BBA. Lebuhraya Kidex pun TSKI setuju untuk balas jasa CJ yg penjarakan DSAI. Baru ni takut TSKI dah tak ada perjanjian langat 2 dipercepatkan. Fikir-fikirlah DSAI mohon DSWA jadi MB kerana DSAI x lama lagi akan direhatkan di Sg Buluh kerana DSWA dapat satukan kumpulan dalam PKR serta satu majlis MB yg bersyura untuk setiap keputusan supaya agen UMNO tidak boleh masuk seperti mana TSKI memberi ruang yg luas kepada agen UMNO dalam pentadbiran Selangor.

    ReplyDelete
  4. Ni nk cerita anwar patut kena Bela ke?atau sepatutnya puak2 depa membela rakyat?semakin byk yg dangkal Dan dungu. Stay in the line...berjasa para rakyat...bukan berkorban demi anwar...damn!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.