VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Wednesday 17 September 2014

Banner Muka Mat Sabu di Conteng Cat Hitam Selepas Diboikot Oleh Pemuda PAS Yang Bertindak Keluar Dewan


Selepas Mat Sabu diboikot oleh sekumpulan pro presiden, kini gambar pula di hitamkan. Kenapa abang Mat seorang saja yang kena? Target abang Mat..

Siapa yang buat? Tak kan UMNO jugak kot? PKR? DAP? PSM? Pengedar pil kuda?

Sebelum ini insiden keluar Dewan Muktamar PAS. Pemuda yang tidak mencerminkan perjuangan suci pas !

Perwakilan yang angkat kaki keluar dari dewan ketika timbalan presiden pas berucap, tidak mencerminkan sebagai seorang pejuang.

Sekumpulan pemuda bertindak keluar dewan ketika timbalan presiden pas berucap. Tindakan tidak berakhlak itu dilihat dari golongan pro majlis syura dan haji hadi.

Kamu membawa perjuangan islamik dengan berjubah,berketayap, tetapi perangai kamu tidak menghormati timbalan presiden yang sah, adakah itu yang diajar oleh ketua kamu ?

Benarlah kata kata mat sabu. Jangan guna agama untuk menghalalkan keputusan. Maka puak puak ini amat terasa dengan kritikan tegas dari mat sabu sebelum ini, sehingga mereka merealisasikan kemarahan dengan bertindak keluar dewan.


Terbaik abg mat !!! Ada bantahan?

3 comments:

  1. TINDAKAN TIDAK CERDIK PEMUDA pAS SEBAB ITU PAYAH MENANG PILIHANRAYA,TERLALU RASA KUAT SEBENARNYA pAS TIDAK KUAT,TETAPI ATAS DASAR GABUNGAN pAKATAN pas berjaya sama bertapak di negeri lain.Di Kelantan sekarang pun kalu ngundi belum tentu menang semua.Strategi Pemuda Pas tidak ada lihat Di Kawasan Parlimen Kubang Kerian YB dia guano

    ReplyDelete
  2. Kamu angkat dia mnjadi pimpin,kemudian xsehaluan dgn pendapat kamu,kamu pijak kamu henyak dia secukup2nya.apakah ini perangai wala' kamu?adkah wala' ttumpu hnya pd presiden?presiden adlh ulama' namun adkh maksum?mmg ya ulama pewaris nabi,tp bagaimana yg dianjurkan nabi saw.kami yg mnjadi penyokong n pendokong semakin 'benci' melihat permainan ini.

    -pemuda

    ReplyDelete
  3. Tindakan bodoh pejuang parti

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.